#BAŞTAN SONA GÖZ ALICI

1810'dan beri üretim yapan, 1890'dan itibaren de otomobil şirketi niteliğine kavuşan PEUGEOT, uzmanlığını, titizliğini, zariflik kültürünü ve yenilikçiliğini markanın Fransa'daki güçlü köklerinden alır. 1810 yılından bugüne, markanın DNA’sında bulunan tutku ile bağımsızlığın kalite ve özen ile birleşmesi; standartlaşmış üretim yapan otomotiv dünyasının içinde PEUGEOT markasını oldukça eşsiz bir yere konumlandırmıştır. PEUGEOT mühendisleri ve tasarımcıları, duyguları harekete geçiren bir sürüş deneyimi için en yüksek standartlardaki otomobilleri birlikte, özenle yaratır.


PEUGEOT, 130 yılı aşkın süredir 130'dan fazla ülkede 10.000'den fazla çalışanı, satış ve servis noktaları ile operasyonlarını sürdürüyor. 2021 yılında dünya genelinde yaklaşık 1.200.000 araç satışı gerçekleştiren PEUGEOT, baştan sona göz alıcı bir deneyimi, benzersiz bir performansı, tarzı ve sürüş keyfini esas alıyor. Geçen sene 211. yılını kutlayan PEUGEOT, karakterini, marka mirasını ve zamansızlığını vurgulayan bir logo ile yeni marka kimliğini hayata geçirdi. Enerji dönüşümünü marka stratejisinin merkezinde bulunduran PEUGEOT, 2022 yılında 9X8 Hybrid Hypercar ile Dünya Dayanıklılık Şampiyonası'nda (WEC) yarışmaya başladı.


Türkiye'de ise, segmente öncülük eden SUV Ailesi, hatchback segmentindeki standartları yeniden belirleyen 208, 308 ve D sedan segmentine genç ve spor bir yaklaşım getiren 508 ile binek araç segmentinin büyük bir bölümünü kapsarken; hem iş hem de aile için keyifle kullanılan Rifter ve Hafif Ticari Araç Ailesinden oluşan geniş  ticari araç gamıyla 7 coğrafi bölgede faaliyet gösteriyor.


Gücünü geçmişinden alarak tasarım ve teknoloji alanında bir çok ödül alan markanın, 2014 yılında PEUGEOT 308, 2017 yılında PEUGEOT SUV 3008 ve 2020 yılında PEUGEOT 208 modelleri "Avrupa’da Yılın Otomobili" seçilirken; 2019 yılında Partner ve 2021 yılında da PEUGEOT e-Expert modelleri "Yılın Uluslararası Ticari Aracı" ödülüne layık görüldü.